.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهاد کاندیداتوری به محسن هاشمی

شنیده ها حاکی است که بعد از استعفای محسن هاشمی رفسنجانی از مدیریت عامل متروی تهران، به وی پیشنهاد شده است به عنوان سرلیست یک فهرست انتخاباتی در انتخابات مجلس نهم از حوزه تهران نامزد شود.

هنوز خبری از پذیرش یا عدم پذیرش این پیشنهاد از سوی هاشمی منتشر نشده است، امکان تایید صلاحیت وی از طرف شورای نگهبان و استفاده از کاریزمای پدر، مهمترین دلایل ارائه این پیشنهاد به محسن هاشمی بوده است.

محسن هاشمی رفسنجانی بزرگ‌ترین پسر اکبر هاشمی رفسنجانی (بهرمانی) است،او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه پلی تکنیک مونترال کانادا می‌باشد. محسن هاشمی ۱۱ سال رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت متروی تهران را بر عهده داشته است و نایب رئیس اتحادیه بین‌المللی حمل و نقل عمومی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است.

محسن هاشمی رفسنجانی در گذشته در مشاغل گوناگون مانند رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس بازرسی ویژه ریاست جمهوری و عضو هیئت مدیره سازمان صنایع دفاع اشتغال داشته‌است.

گفتنی است فائزه هاشمی رفسنجانی با نامزدی در انتخابات مجلس پنجم(۱۳۷۹-۱۳۷۵) نفر دوم تهران (بعد از علی اکبر ناطق نوری) شده بود.جهان/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.